SOMMARFEELINGS

Igår var vi hos Maja och grillade. God mat, bästa människorna och så lite kubb på det. Hamnfestivalen var väl mindre rolig men det var trots det en lyckad kväll! Bilderna på slutet får ni klicka på. Puss.
 









                
  

ZUKUNFT

Så typ ja. Jag testar mig fortfarande fram här. Vetefan vilken jävla blogg det slutar med?
Whatever, jag tycker om att titta på framtiden:

Imorgon ska jag grilla hos Maja med mina favoriter.
torsdag ska jag göra ettans sista prov.
Fredag 5/6 åker Anna och Jag till Göteborg sedan vidare till Rönnis.
12/6 får jag sommarlov.
Om 23 dagar 20 timmar 17 minuter och 4 sekunder åker jag till Malta med mina bästa vänner.
JAG ÄR JÄVLARIMEJ LYCKLIGT LOTTAD!

MAMMA


Akta!


STOCKHOLM

Lite bilder (Josses) från stockholm i tisdags. Bästa alltså!


PARTY PARTY


Åh vad jag älskar den här bilden. Lägger in den som miniatyr bara för att ni ska kunna se den större! Plus lite andra bilder från helgen.



Hanna <3 Korv





En annan dag kanske jag orkar ladda upp fler bilder från överraskningsfesten vi hade för Eloise och Maja i fredags.

090527


Uhm, det är onsdag. Jag är oerhört trött på att blogga och jag gillar inte torsdagar. Solglasögonen köpte jag i Stockholm. Så nu vet ni.

090525


Så, vad är då poängen med en ny mörk och svart blogg utan dess like? Jo, jag råkar ju vara en sån som inte allt för sällan bär runt på min kamera. Istället för att lägga vikten på tråkig text tänkte jag prutta in mer bilder istället. Jag kommer väl aldrig kunna komma ifrån onödigt långa och tråkiga texter men några färre ska det bli i alla fall. Den här bilden är btw från februari när jag var på promenad i snön med min bäste vän Maja.

090525


Testar lite bilder. Den här är från vattentornet i höstas.

RSS 2.0