# en epok är slut

Jag dirigerar om er hit istället. Ohmary är dööööd. För stunden i alla fall
så får se om vi trivs.

# midsommar på Kornö

Aaaa titta vem som har tagit tummen ur röven och fixat en del av alla
orörda foton som legat och skräpat!! Orkade inte välja ut några så här har
ni hela skiten. En jävla bra midsommar var det i alla fall.
















































































# och fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå



# türki



Jag har inget vettigt redigeringsprogram längre så därför har jag inte
gjort något av turkietresans, studentens eller midsommarns foton. Här
är i alla fall en oredigerad goding från turklandet.

# hur vill du leva om tiden går för fort?


Jobbar gör jag mest och så försöker jag tänka ut en smart lösning på
resten av mitt liv. Har fått jobb i höst här hemma men frågan är om man
är stabil nog att stanna kvar när alla andra försvinner. En annan fråga
är om man är en idiot om man tackar nej till ett jobb när man inte vet
om man får något annat? Det kanske kan vara värt att vara den som
blev kvar ett tag om man tjänar pengar nog för att ge sig ut i världen?

Kontentan blir väl ungefär att vad jag än väljer blir det säkerligen ändå
inte rätt.

RSS 2.0