# röker hasch och knullar dvärgar

Nu är det på topp. Har haft mia+mamma-dag i Norrköping idag och det
var banne mig riktigt mysigt. Annars knallar det på och jag har värdens
bästa (coolaste) kompisar. På torsdag åker jag och två dvärgar till Kornö
för att fira midsommar till 100 %. Det rullar på som sagt!

b


# en fin jävla dag






# det rullar pååå

Heeeej. Här vare länge sen man var. Turkiet var fetbra förutom lite
magsjuka och annat otrevligt. Ska visa alla bra bilder och roliga minnen
någon gång men just nu har jag inte tid.

Imorgon tar vi studenten och det känns väl mer abstrakt än någonsin att
vi kommer stå där imorgon med mössan på huvudet och skrika. Men
fan vad underbart!

Nu väntar lite städning här hemma och sen ska jag åka och träffa min
klass för att fixa flaket och bara ha det allmänt gött!

Titta vilken fin bild på mig och min bästa kompis förresten. Han gillar min
studentmössa!



RSS 2.0