Fail

Alltså hahahahahaha. Charmtroll!


Happy land

Brrr. Fan vad kallt det är. Jag har fortfarande inte beställt min jacka så jag får vänta en vecka till i denna kyla. Hur som helst har jag varit sjukt upptagen dom senaste dagarna. Igår hjälpte jag Joey och flytta. Det var kalaskul, hon kommer få det så himla fint :) Sen åkte jag hem och målade lister och fixade i köket. Kanonkul fredagskväll. Naat. Aja, idag måste jag kratta löv, städa huset och plugga. Kanonkul lördag. Naat. Tur att jag ska till Maja ikväll för då blire partyyyyyyyy! Hell yeah. Näe, mot dagens sysslor. Puss

I'm no superman

Hello. Lite pics från en av alla höstpromenaderna som görs såhär års!!













P.s. Snart är det november och då får man börja peppa julen :D

Chocolate brown

Skabbigt men sant. Här är iaf en bild på håret som somliga tjatat sig till...

Jaa, för övrigt är det väl inte så mycket! Mer än att mamma har upptäckt att jag röker. Inte så kul men det är väl sånt som händer förr eller senare. Hon erbjöd mig 1000 spänn om jag slutar men jag vetefan om jag vill ha dom pengarna alltså! Ska jag sluta så gör jag det ändå... Nu ska jag vara tråkig och sova.


Time is now


Lite gamla bilder från i måndags kväll! Maja var där men som vanligt kom hon inte med på en enda bild! Aja, ni är ömäjsing.







En tid som bara går

Vad du anförtror åt mig ska jag anförtro åt dig

Nära livet

Hej bitches. Jag älskar lov och mina bruttar mest i hela världen. Eller allra mest, kombinationen! Igårkväll var alla tösabitarna här och käkade premiärmiddag i vårt kök (som är klaaart!) och spelade galenpanna. Bästa spelet alltså! Aja, idag har Joey och jag promenixat, gjort om en lampa och varit på teater med Majsan. Jag älskar femtikronorsbiljetterna man kan köpa på Östgötateatern, billigare OCH bättre än bio. Idag kollade vi på Nära livet. Den var riktigt bra och jävligt gripande. Aja sen har vi myst med Hannapanna lite och nu sitter jag här. Vilken resumé va?

Imorgon ska jag måla lister, lägga in bilder, sy och kolla film. Muy bien!

P.s. Funderar på nakenkatt...
P.s.2. Mitt liv blev drastiskt bättre sen jag färgade om håret. Slump eller inte. Vem bryr sig?

You know i'll be there

Gud sån tur att det är lov. Ikväll ska jag färga mitt hår, ville bara säga det!

:(

Jag fattar inte varför just jag ska ha världens största humörsvängningar?

The nicest thing.

Jag har i princip inte gjort någonting idag. Sovit till klockan ett, stickat en meter, skruvat lite dörrhantag, ätit kalasgod mat, gått en promenad, spelat piano osv. Känns trots allt som en perfekt första dag på lovet. Är på så himla bra humör och det brukar jag verkligen inte vara sånna här dagar när ingenting händer men johorå! Här är jag, glad som en lärka och inser just hur galet ointressant blogginlägg detta är så jag avslutar här.


Sverige sverige...

Jag behöver väl inte ens skriva nåt. Bilden talar för sig själv. Damn!


Även vindarna kan vända.

Hej alla bajskorvar.  Det är LOOOOOOOOOOOOOOOOV! Så jävlarimejnajsers alltså. Så planerna: Träffa mina brudar. Allihopa! Och så ska jag sticka (!), sy, sova, kolla that 70s show, baka, sätta ljus på famor och farfars grav, inviga nya köket, färga håret m.m. Känns kalas att bara ha lösa planer. Jag behöver det.

Apropå vårt kök, blir alldeles lycklig när jag tänker på det, så är det nog den bästa investering min mamam och pappa gjort. Det är fortfarande inte riktigt klart men vi står där inne i timtal och bara pratar om hur fint allt är. Tänkte lägga in lite bilder på det någon dag men då ska det vara riktigt klart först!

Två bra grejer: När jag åkte bussen hem och lyssnade på arvingarna (Elooooise) som Ello skickat till min mobil och bara kände mig allmänt GLAD! Annat som gjort mig glad idag är fredagsmys med min Majs. Det finns inga som är så grymma på hemmamys som vi babe :D <3

P.s. Dagens klump i magen = Sarah slutar sp2f. Det är så jävla bajs att man ska behöva göra det för att det är så fucking pluggigt. Bajs bajs bajs! Jag hoppas verkligen att alla dumma lärare får lite vett i skallen och gör nåt åt det här för stress&press makes me SAAAAAAAD. Fast inte lika sad som att Sarah slutar. Måste skriva det igen bara för att det är så himla synd... Men vi ses ju på spanskan plutten ♥

Krakow - Budapest - Venedig - Dubrovnik - Berlin - Zagreb - Wien

Gud, jag vill verkligen tågluffa i sommar!

Yes you are!

Hej babes. Idag är en mycket bättre dag än igår. Får ursäkta utbrottet. Jag ska sluta! Idag har jag haft två lektioner, käkat lunch på soloris med mami och sen varit i vadstena och fikat + köpt ett garnnystan. Mycket mycket bra. Som man kan se har jag laddat upp en bilda idag. Det är tydligen så att min dator är så fylld av skit och så fruktansvärt trög att den hinner somna innan den laddat upp mina stora bilder. Men jag lurar de såklart och gör bilderna små och kassa. Bättre liten bild en ingen bild. Nu ska jag göra nåt mysigt, dricka oboy (bojkottathé.com) käka kardemummaskorpor och sticka! (dock till ljudet av mammas jävla hell's kitchen men det är smällar man får ta!).

Och så en grej till. TUR ATT DET FINNS SÅ MYCKET BRA MÄNNISKOR PÅ JORDEN. ALLIHOPA. NI ÄR SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (är det bara jag som får Petra-i-eva-&-adam-vibbar av detta uttalande? )


En kliande känsla

Uaah. Ingen Maryboy på topphumör just nu inte. Det värsta är att jag vet preciis varför. Och just den anledningen är verkligen inte okej. Så bort med det nu. Har fan inte gjort ett dyft idag. Mer än ett fett jävla prov som gick lite för halvbra. Nåja, gick hem och sov tre timmar sen och nu kan jag förstås inte somna. Hade 1 positiv grej med imorgon men den försvann just och jag har verkligen noll rätt att bli irriterad. Men ändå sitter jag här och surar. USCHA! Nu ska jag se det positivt och spela sims ett tag innan jag ska vrida mig i sängen tre tusen varv i tre timmar tills jag somnar halv fyra med panik för att jag måste upp om ytterligare fyra. Mm, jag har fett bra koll!

Bajs och god natt.

If you don't love me

Åh! Jag är så himla trött på allt som ska krångla. Typ i-landsproblem 2.0 är det också. Men det går inte att ladda upp bilder här... Och jag måste ta en skittidig buss imorgon om jag inte ska bli sen och sist men inte minst så är jag så JÄVLA jävla trött på att plugga. Ingenting sätter sig längre så jag borde gå och sova istället.

Liten renovering

Skulle bara peta till en liten grej men det blev en hel del små rättelser. Jag vet att det inte är så snyggt med rosa färg på länkarna och menyn är fortfarande ett missfoster men ääääh. Jag fixar till det här en annan dag! Nu MÅSTE jag sova. Puss

I see your true colors

Den här bilden stämmer inte riktigt. För just nu sitter det en liten tjockis i sängen med gårdagens trollhår kvar och samma skitiga t-shirt som vanligt och så är hon helt omgärdad av papper med en massa konstiga djupa texter om ideal. Tyvärr alltså.
Men snart kommer mina brudar hit på lite söndagsmys as usual. Känns som det kommer bli en perfekt avslutning på en mycket bra helg! Puss


I will try to fix you.

Jag har orkat byta dator så nu kan jag ladda upp bilder igen. Yes :D Men jao, annars rullar det på. Är frisk som en nötkärna (nästan) och väldigt opepp på att plugga en fredag. Men men, that's life! Aja det kommer bli bildbomb den här helgen. Här är lite höstpromenad med min Majsbajs!






P.s. det ser ut att vara jättekass kvalitet på den sista bilden. Fast egentligen är den ovanligt bra. Mutter :(

Men maryboy

Jag har typ tvångstanke att jag måste spela Braille och fucking Trouble rätt två gåner i rad annars får jag inte gå ifrån pianot. Vad är det för fel på mig? Och så har jag blivit dålig förlorare också..... Fast mamma sa att det tyder på livsglöd. Att vara dålig förlorare alltså, inte tvångstankar. Nu måste jag verkligen sova!

P.s. jag behöver väl inte ens skriva att jag brukar sitta och säga Maryboy (på Joeys sätt) för mig själv och småskratta!?

Above us is only sky

Åh vilken bra dag! Har varit hos Joey och spelat spel, kollat på tv och käkat chirre och dirre med mina små bästisar :) Pah. Ni är bäst i alla fall och nu ska jag käka lite av min supermüsli och sen sova. Puss!

MEN AHRGHHHH

Det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder :( och jag är sjuk & uttråkad :( och så fryser jag :(
Tanken är i alla fall att jag ska sova hela dagen imorgon också. Då kanske det kan bli lite bättre :(
Herrå.

Come what may

Jag har en massa höstbilder från min och Majs promenad i lördags men det är nåt jävla fel på blogg.se så jag kan inte ladda upp nån mer än den här. Aja. Jag är sjuk förstås så jag sitter hemma och dricker oboy och tjurar. Jag missade söndagsmyset igår och damn, en vecka utan söndagsmys är ingen riktigt vecka så jag är på rätt kass humör. Fast det var jag i och för sig förra veckan också! Något som däremot har gjort mig glad idag är teaterbarnen som ju bara är för söta. Även när man har feber och ont i halsen!!!!
Puss.



P.s. Ja Anna Anka, hur många har fyra ugnar? och framförallt hur många behöver fyra ugnar?

God can be so hilarous

Luften blir så tjock när man har bekymmer att oroa sig över.

KÄNDE ATT...

...det var väldigt passande med en lite lagom sommarsöt bild. Jag vet att jag tjatar om det här, men jag är så glad att ni finns flickor. Puss


Baby

Ett stort öppet fönster med fladdriga gardiner, höstsol, en flaska vin & Monde Yeux på repeat. Behöver vi något mer?


Oh my!

Sicken dag va. Hoppade spanskan och satt hemma och pluggade istället. Tror ni inte att jag lyckas åka samma buss som min spanskalärare hem då eller? Har aldrig sett henne utanför skolan innan... Förstås. Annars var det ju överdrivet onödigt att gå till skolan i två timmar för att titta på en film jag sett flera gånger innan. Dock hackar vår så jag har missat gipsbiten. Aja. Hade en mysig timme med teaterbarnen sen. Fick lära mig hur man ser ut när man är full och att det heter en stor sprit!?

JAG VILL HA HELG. DETTA ÄR TYP JOBBIGASTE VECKAN I VÄRLDSHISTORIEN!


Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Ohoj tiden snurrar på och jag står bara här. Är jag redan hemma igen? Åkte jag inte nyss? Har jag ens varit borta? Och så alla dessa läxor... Ruttet! Jag får ingenting gjort men är ändå sjukt upptagen. Har liksom gått upp 2 ½ timme förtidigt för att plugga en måndagmorgon. Fast om 200 dagar fyller jag 18!!!

Det kan va så förfärligt. Det kan va så bra.


(Här har jag tillbringat helgen förresten. Det var lite lagom tråkigt och givande. Hade ju min Majsbajs! Och nu har jag nån jätteteaterpepp. Det är kul.)

Hej

Superbloggaren är tillbaka. Är faktiskt påväg till Göteborg igen. Gud vad jag far fram och tillbaka över lander. Och inte går jag i skolan heller. Uschans. Men e ah, Majabaja och jag ska i alla fall till Wendelsberg i helgen på nån teaterledarkurs vi har blivit anmälda till. Kul. Störtkul. Vi får iallfall en fredag i Göteborg vilket inte är fyskam!

Aja. Puss!

RSS 2.0