150KG

Pejuuh. Hemma. Väldigt mycket hemma. Inte alls så skönt som jag hoppades på. Har jag tur dyker Joey i alla fall upp ikväll. Trevligt med sällskap här hemma. Imorgon börjar the big träning inför the big wedding. Så att säga! 

Emmaboda då, hur blev det? Bra. Såklart! Nej men ärligt även om jag önskar att alla mina flicks skulle varit med så hade vi jääävligt kul. Är skapligt sliten.  Och så var det förstås skitkul att träffa gamla Björkökids. Och Lina och gänget. För att inte tala om alla random människor man bara landar hos. Ja det var jävligt kul helt klart. Svenska Akademien var bäst. Förresten.

Snodde dom här tre av Frida. Ajabaja!





Jag är så sanslöst snygg. Skare va en båge?

Kommentarer
Postat av: Fridan

Ajjabajja!!

Men ja, skare va en båge?

2009-08-05 @ 12:34:45
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0