TÄNK LITE!

Sitter hemma med gitarren och pianot mest hela tiden. Har införskaffat mig nya mjukisar. Ambitiöst. Börjat klä mig som en luffare också. Gud vad jag låter sorglig. Men jag vet inte, det är tydligen nåt med att man har blivit äldre när man slutar bry sig om hur man ser ut. Typ öh vadå smink? Annars dårå så är det faktiskt jävligt bra. Har förutom mjukisarna införskaffat mig ett inre lugn och jaa. Vad mer kan man skriva? Jag har världens bästa vänner. Och nu tänker ju ni såklart att där har hon fel för mina vänner är bättre. Men då kan jag tala om för er att om någon har rätt så är det jag! Pung slut.

Nu ska jag ladda ner lite Eva & Adam. Maja och jag kollade på en jättemegasuperläskig Irene Huss förut. Uscha! Jättemycket wannabe Beck är dom också. 0 av 5 toasters. Förresten, apropå inget annat, så ska jag och Maja ta över en teatergrupp i höst. Dom är små kidsen men rackarns, det ska bli kul! Nu är det slut på riktigt.

P.s. jag har knappt orkat titta på min kamera sen Rönnis så jag tänkte bjuda på en gammal vårbild. För estetikens skull! Tycker den ger lite sånt dära perspektiv på världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0