Det måste växa nånting under alla listor alla bingon alla tävlingar och alla steg tillbaka.

Jag är helt uppfylld av måbra-känslor! Jullov gör sin del och så snön och julklappsshopping. Kan ju säga att om ni vill ha en ledtråd vad ni kommer få i julklapp av mig så är det garanterat randigt. Oavsett vad det är. (Dett gäller dock inte riiiktigt alla).

Bäst av alla julklappsidéer är ändå Sofies och min, man får bara handla på Hemköp i Ljungsbro, det får inte vara ätbart och kosta max 30 spänn. Det kan man kalla budget-julklappar...

Ikväll hoppas jag på taco & mys hos Jo. Men först ska jag pysselipyssla fram lite julklappar.
Puss

Kommentarer
Postat av: O

haha varför på hemköp?

2009-12-18 @ 18:17:57
Postat av: Oskar för helvete

VAFAN varför försvinner mitt namn?

2009-12-18 @ 18:20:00
Postat av: Mary

Oskar: prova att skriva HELA namnet så ska du se att lite fler bokstäver blir med!

2009-12-19 @ 12:32:25
URL: http://ohmary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0