DEL 2: 12 månader x 3 bilder x 1 låt

April.
Det var en så jäkla bra månad! Började peppa vår & solglasögon, spenderade eftermiddagarna på uteserveringar och fyllde 17 år. På påsklovet började jag sy klänningar. Så var det fn-rollspel också & valborg som blev riktigt bra men kallt.
Låten: Dansar aldrig nykter - M Uggla







Maj.
Maj var sena kvällar vid kanalen med en stor fin eld och en massa cigg. Och så var det Göteborg! Och en sväng till stockholm med spint. Sist men inte minst hade vi överraskningsfest för Eloise & Maja. Det blev superlyckat.
Låten:







Juni.
Åh, juni var helt underbart! Dom sista veckorna i skolan hade vi knappt några lektioner. Anna och jag åkte till Rönnis några dagar. När jag kom hem klunkade Maja och jag varsin flaska vin och cyklade åt fel håll i rondeller. Sen blev det sommarlov! Åkte inlines, satt i en roddbåt på Roxen mitt i natten & firade en helt underbar midsommar. 21 juni drog vi till Malta men dom bilderna lägger jag i juli.
Låten: Seaside - The Kooks







Juli.
Wuhu, kom hem från Malta. Allting var så jävla tråkigt i kontrast mot dom roligaste 11 dagarna någonsin. Var sjuk ett tag men sen drog vi till Mora. Från ingenstans kom idén att köpa tågkort i typ dalarna och vi åkte gratis i tre dagar. Hamnade i Mora och lyckades samla samtliga (typ) Morabor mellan 16 och 20 och körde ölspel, badade och hade galet kul. Två kvällar i rad. När vi kom hem hade vi myggbett över hela kroppen! Haha. Några dagar senare åkte Maja och jag till Rönnis och försökte sola lite. Sen åkte vi direkt till Emmaboda (dåligt planerat) och var sjukt opepp. Men det blev jävligt bra ändå!
Låten: Babe I'm Gonna Leave You - Upp till kamp!







Augusti.
Kom hem från Emmaboda. Då var det en vecka kvar till bröllopet vi skulle sjunga/spela på så det var bara börja öva. Och det blev ju bra tillslut! Sista fredagen på lovet skulle vi bowla och hamnade i Vallaskogen. Galen kväll. OCH FÖR SISTA GÅNGEN: DET VAR INTE JAG SOM TOG HATTEN! Skolan började, mamma opererades, en dyblöt nollningsfredag och vi började med söndagsmys.
Låten: Imagine - Jack Johnson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0