La Valse D'Amélie

Hej! Ni vet känslan när man känner hur febern kommer krypande från tårna? Mhm, den har jag just nu. Det är ju bara att glömma skola & engelskaprov imorgon. Tänker sitta hemma och plugga samhällskunskap och dricka oboy istället.

Jag gjorde ett collage förut. Det faktum att jag hatar collage har gjort att jag tvekat en aning men till slut; jag ger er blandade foton från Malta. Får gåshud när jag tittar på bilderna, vet inte om det beror på febern eller att jag saknar det så otroligt mycket. En så galet lyckad resa!

Klicka på bilden så får ni en underbar låt jag tragglar med på mitt stackars ostämda piano just nu. Mittdelen är typ herrå men jag SKA SKA SKA klara det. Någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0