Like a rainbow around my heart

Det har nog varit en perfekt först dag på lovet idag! Först mysig skolavslutning och som vanligt fint kommenterad av E, J & M. Sen blev det fika med bästa på George. Efter det gav jag mig ut på stan med Jo och Majis och lite senare Sofie och Elojs. Nästan alla julklappar är inhandlade. Så man bara yes! Sen blev det taco och sådära hos Joey och tillslut spenderade vi nån timme på Hannas golv med straff-diskussion och tårta. Ni är så BRA. Ni gör en sån här till synes ganska anspråkslös dag till kalas :)

Bara för att jag är på så galet bra humör så gjorde jag en spellista med GLAD-låtar. Eller åtminstone sånna låtar som jag förknippar med glädje! Puss ♥♥♥♥


Lite bildbevis också, först rastatomten x2, sen en brunbjörn och sist en övertrött Mary hos Hanna (älskar att mina tuttar ser ut att börja under hakan precis)!






Kommentarer
Postat av: sarah

Jösses vad fin bloggen har blivit nu! leoparderna eller vad det är ju sjukt spexiga!

2009-12-19 @ 11:40:54
URL: http://parabola.blogg.se/
Postat av: Mary

Tack Sarah!

2009-12-24 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0