Tänk om jag ångrar mig

Om man bortser från att jag är galet förkyld och har en smärta i halsen som vägrar försvinna så är livet jävligt bra just nu. Snö, ledigheter & julklappshysteri gör mig på galet bra humör! Imorgon ska jag vara hemma och kurera mig. Har varit alldeles för aktiv idag så jag är mycket sämre igen... Egentligen skulle jag hellre gå på klasskampen. I alla fall efter lunch för man vill ju inte missa Dos Amigos med Martin & Florian. Haha.

Förresten, det där med nyår! Har bestämt mig för att stanna hemma med mamma och pappa. Känns som att det är det som kommer kännas bäst i slutändan. Skulle förstås helst av allt vara med mina puddingar men jag pallar inte riktigt fest och massor människor. Fråga mig inte varför... Dock betyder ju inte det att jag inte ska ha en jätteparty klänning!

Nu måste jag verkligen sova & vila min hals.
Puss

P.s. Var och kollade på new moon med Elojs förut. Kan inte rå för det men jag blir lite besatt av hans snygghet. Fattar inte varför riktigt måste kolla på filmen för att förstå för på bilder på google är han inte samma grej. Det är nåt med vampyr-auran. HAHA!

P.s.2. JAG HAR INGET MER ATT PLUGGA PÅ DET HÄR ÅRET!!!!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

told you sooooooooooooooooo....

2009-12-16 @ 22:01:24
URL: http://www.josefinew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0