MOLNTUSS

Trallala lilla molntuss! En månad av sommarlovet har redan gått men det är ju ändå en lång skön månad kvar!! Mycket som måste stuvas in dock bland soliga fredagar och sådär. Just nu ser det ut lite såhär:
Den kommande veckan + halva nästa är jag hemma. Ska bli mycket chill med mina flickor OCH även en del jobb då vi lovat bort oss till ett bröllop i augusti.
22 juli (nästa onsdag) åker Maja och jag till Göteborg för att så småningom landa på västkusten. Där blir det förhoppningsvis en jäkla massa bada och grilla.
Onsdagen efter det beger vi oss till inget mindre än Emmaboda!
2 augusti är det slut på det roliga och vi åker hem till Linkan igen. Dom sista veckorna ska jag bara ha jävligt kul. Och så göra bort mig på ett bröllop då! Eventuellt blir det Göteborg igen dom sista dagarna men antagligen är jag väl luspank så vi får se. Att skolan börjar igen sen orkar jag inte ens tänka på. Jag har det sååå mycket bättre utan skolan och allt som hör till.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men hallåååååå varför har du inte planerat in nåt ORRELÄGER??! Hahahaha. Jag som tänkte släpa med dig, antar att du tackat fett nej dit?



Förövrigt är du skitsnygg och jag saknar dig bruden. PUSSSS<3

2009-07-14 @ 20:56:20
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0