MORAAA

Nu är jag finally hemma efter en gryyyyyyyyyym campingtripp i Mora med Maja, Joey, Hanna och Proppen. Vi köpte ett kort för 150 spänn som man kunde resa vart man ville med tåg och buss mellan Motala och Mora / Gävle på. I tre dagar! Sååå jäkla najs. Så det blev fem timmars tåg till Mora. Där lyckades vi (under över alla under) få tag på två plattor öl + Moras partysugnaste människor. Två grymma kvällar, många kalla bad och två stulna mobiler senare sitter jag som en död fläck i soffan. Mina 40 myggbett är jävligt irriterande men jag tröstar mig med att jag inte har 500 som Hannapluppen. Stackarn.
Whatever. Inga kan ha så kul som vi. Den här sommaren är helt underbar!



Imorgon ska jag hjälpa Pannis att flytta. På onsdag blir det Rönnis med min Baju!


Kommentarer
Postat av: Hanna

jafysatan vad kul vi hade, och herregud vad många myggbett jag fick! har fullt med blålila fläckar längs hela benen nu. inte kuuuul.

2009-07-27 @ 01:48:19
URL: http://hanuu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0