KÖRSBÄR

Allt känns förbannat bra just nu. Två dagar kvar i skolan + avslutning. Sen är det lov och vet ni vart jag är om två veckor? På Malta med mina bästa vänner. Näe, jag fattar det inte heller! Annars då? Är påväg hem från Rönnis och sitter på bussen mellan Göteborg och Linköping. Dom 50 kronorna man får betala för att åka med Bus4you istället för swebus är sååå värda! Man har en asbekväm stol, fräsch toalett, kaffe och gratis internetanslutning. Lyx jämfört med swebus trånga hårda stolar.
Liten körsbärsblomma för att leva upp till löftena om mycket foton, lite text...

Kommentarer
Postat av: sarah

ASSÅÅ KAN DU SLUTA TJATA OM MALTA LR???????? PLZZ BROOO (hahaha, nejmen seriöst. mina ögon får ont. tror dom håller på att trilla ur ;;)

2009-06-08 @ 21:08:38
URL: http://parabola.blogg.se/
Postat av: Mary

Alltså Sarah du är bara avundsjuk så det smäller om det. ERKÄNN!!!!

2009-06-09 @ 08:01:44
URL: http://hejhejmalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0