10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

Hej :9 det enda jag lägger upp här nu mer är tråkiga texter (som jag inte skulle) alternativt bilder på leggings. Kul variation. Whatever, här är ett par jag har fixat idag av ett par HM-leggings och påstrykbara siffror. Lite effektfullt sådär.

Ekenäs julmarknad var mys. Köpte världsgott te (jag vet, jag gillar ju inte te). Typ grönt med skogsbärssmak. Mums! Nu ska jag pallra mig iväg till Majsbajsen och myskvälla lite. Vilken myshelg detta blev!
Puss





P.s. försök att inte titta runt omkring mina ben för det är så förbannat stökigt här.
P.s.2. gräsligt dåliga bilder också men jag orkar inte vänta tills imorgon när det är ljust. Överseende TACK!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka galet fräsiga leggings hörredu! Fantasi har du inte brist på precis :)

2009-11-15 @ 16:58:36
URL: http://hanuu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0