Alltså plastikkirurger...

Har mailat till 12 olika plastikkirurger (dom flesta i linköping) och ställt lite frågor till temaarbetet vi gör i skolan. Den första jag fick svar från fattade inte ens frågan. Den andra tog det som någonsorts personligt påhopp och en tredje svarade vettigt men det går ändå inte att använda för det var tvärtemot vad jag hoppades dom skulle svara. Argumentet var; skönhetsidealet förändrades ju redan innan plastikkirurgi fanns. IDIOT det fattar jag väl. Jag undrar ju bara om du inser hur extremt skönhetsidealet kan bli när alla har råd att gå och köpa sig en skönhetsoperation lite hur som helst!

ARGHH. Fast det kanske var jag som ställde frågan för krånligt... Aja, det här var sjukt ointressant. Nu ska jag till skolan. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sarah

Tycker synd om er spintare just nu. och synd om mig för att jag inte är spintare i allmänhet längre.

2009-11-23 @ 11:12:36
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0