Ever since...

Sånt här brukar folk kalla tidsfördriv men det har jag inte tid med så jag kallar det för viktigt. Just nu har jag läxor upp till öronen så vi hörs något annat år.

Låtar som..
har gjort mig glad:
If I used to love you - Daniel Lemma
har gjort mig ledsen: Faller - Lars Winnerbäck
jag vill dansa till: Dansar aldrig nyket - Magnus Uggla
jag vill dansa ännu mer till: The Safety dance - Men Without Hats
lugnar ner mig: Laughing With - Regina Spektor
jag lyssnar på för att bli pepp: Kids - MGMT
påminner om kärlek: The Reason - Ted Gärdestad
påminner om gamla tider: Here comes the sun - the beatles & Fidelity - Regina Spektor
påminner om ångest: Igen - Emil Jensen
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Paris - Monde Yeux
är väldigt, väldigt bra: Imagine - Jack Johnson
lyssnas på i ilska: See the world - The kooks
jag lyssnar på när jag är kreativ: Där ser du själv hur högt du når - Lisa Ekdahl
påminner om sommardagar: Without you - Timo Räisänen
påminner om våren: Varning för ras - Lars Winnerbäck
påminner om en bra film: Overkill - Colin Hay (Scrubs)
påminner om staden jag tycker om: Söndermarken - Lars Winnerbäck
jag lyssnade på när jag var 13: Calleth you, cometh I - The Ark
jag lyssnade på när jag var 15: This is who I am - Salem al Fakir
jag lyssnade på när jag var 17: We're going to be friends - Jack Johnson
jag lyssnar på just precis nu: I am me once more - Zee Avi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0