Hej

Hur står det till? Själv håller jag på att sprängas men har trots det haft en ganska bra dag. Julpysslat, byggt lego och käkat skumtomtar, precis sånt där man gör när huset är fyllt av ungar. Sen har jag käkat mat med min familj. Tror vi satt tre timmar och bara pratade. Har för 231231 gången försökt förstå vad min pappa jobbar med. Idag har han i alla fall klämt ut en titel, system-arkitekt. Låter ju kul, men vafan innebär det?

Jaja, imorgon blir det plugg. Förresten. Köpte ett par skor i onsdags. Vet verkligen inte riktigt hur det gick till och är osöker på om jag tycker dom är snygga över huvud taget. Men öppet köp liksom! Jaja, googlade namnet och hittade den här bilden på nån random blogg. Tjaa... Dom kanske är snygga? Men ska man ha militärgröna istället? Äh whatever. Tror jag lämnar tillbaka dom. Det var det. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0