Kort som inte lagts

Hej :) Igår var en deppdag. Idag känns allt bättre och klarare. Jag har bestämt mig för att inte röka men skita i pengarna så att jag kan partajröka. Så nu blir det en cigarettfri månad och sen från och med december kan jag få ta en ibland! Bra va? Jag ska hålla det till nyår i alla fall och känns det inte bra då får jag väl börja igen. Värre än så är det ju inte. Huvudsaken är att jag inte är fast i något löfte om pengar.

Sov hos Anna i natt så jag kom hem redan vid nio. Har gjort två omgångar Joey-müsli och fyllt på min fina burk! Nu ska jag städa toan och mitt rum i två timmar. Sen ska jag sy ett par leggings och plugga lite. Får jag tid över så går jag ut och krattar löv. Framåt kvällen blir det söndagsmys med mina älsklingar i Joeys nya fina lägenhet.

Tänk att det kan kännas så bra t.o.m. dagen innan skolan börjar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0