Trorjagsomnarsnart

Gissa vem som har laddat ner hela sunes jul? Jo Maryyyyyboy :D

Förresten känner jag lite såhär just nu när temaredovisningen är klar att framföras; att stå och snacka framför alla 90 personer är liksom en droppe i havet om man jämför med hur jävla mycket jobb vi har lagt ner på detta. Nu är det klart så det känns liksom inte så farligt. Jag lär säga fel, jag lär darra på rösten men det är bara ta ett djupt andetag och fortsätta. Och så böja på knäna då!

Jaja, nu ska jag kolla på avsnitt 1. Mys.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

JAG ska iallafall se det på movienight!

2009-11-30 @ 16:51:08
URL: http://www.josefinew.devote.se
Postat av: Annis pannis!

Du kommer att klara det! Du är bäst!!!!!!

2009-11-30 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0