En kliande känsla

Uaah. Ingen Maryboy på topphumör just nu inte. Det värsta är att jag vet preciis varför. Och just den anledningen är verkligen inte okej. Så bort med det nu. Har fan inte gjort ett dyft idag. Mer än ett fett jävla prov som gick lite för halvbra. Nåja, gick hem och sov tre timmar sen och nu kan jag förstås inte somna. Hade 1 positiv grej med imorgon men den försvann just och jag har verkligen noll rätt att bli irriterad. Men ändå sitter jag här och surar. USCHA! Nu ska jag se det positivt och spela sims ett tag innan jag ska vrida mig i sängen tre tusen varv i tre timmar tills jag somnar halv fyra med panik för att jag måste upp om ytterligare fyra. Mm, jag har fett bra koll!

Bajs och god natt.

Kommentarer
Postat av: elojs

sorry...<3 det är lugnt du får bli irriterad :)

2009-10-22 @ 10:40:25
Postat av: Mary

Näe det får jag inte! Jag måste verkligen sluta röka. Eller ah, sluta låter töntigt men du vet vad jag menar. Blir ett sånt jävla pms-monster när jag är utan. Riktigt dåligt!!!!! Bra att du kommer imorgon förresten <3

2009-10-22 @ 16:42:58
URL: http://ohmary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0