Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Ohoj tiden snurrar på och jag står bara här. Är jag redan hemma igen? Åkte jag inte nyss? Har jag ens varit borta? Och så alla dessa läxor... Ruttet! Jag får ingenting gjort men är ändå sjukt upptagen. Har liksom gått upp 2 ½ timme förtidigt för att plugga en måndagmorgon. Fast om 200 dagar fyller jag 18!!!

Det kan va så förfärligt. Det kan va så bra.


(Här har jag tillbringat helgen förresten. Det var lite lagom tråkigt och givande. Hade ju min Majsbajs! Och nu har jag nån jätteteaterpepp. Det är kul.)

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hola Maria! //HALSNINGAR FRAN FINA VARMA SPANIEN:D:D:D:D

2009-10-05 @ 15:44:48
URL: http://diecisiete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0