Du som reser mig

Vet ni vad som gör mig lycklig just nu? För det första, det är snart oktober och jag har inte deppat ihop ännu. De senaste två åren har jag varit en grå damråtta längst in under sängen redan 1 september. I år ska jag däremot klara hösten. Jag ska skina som en sol åtminstone så länge löven sitter kvar på träden. Sen ska jag börja mysa med fullkornspepparkakor och julmust light. Då brukar man också klara sig. Vet ni varför allt är så bra då? Personligen har jag en gissning, det är 1. För att jag har så fina vänner. 2. För att jag har världens bästa familj. Inte för att ni någonsin kommer bli perfekta. Men jag älskar er ändå. Jämt!

Aja. Här är lite oredigerad höst 08 att titta på om man inte har nåt bättre för sig!



Kommentarer
Postat av: sarah

Saaarah gillar det.

2009-09-24 @ 20:45:29
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0