Innan mörkret faller

Ehm. Jag är galet mätt idag med. Vart är jag påväg? 500 kg till jul om jag inte slutar med det här! Har iaf äntligen käkat den där rackarns kebaben som jag tjatat om i två veckor. Är mätt för lika lång tid också...

Jag och Ello är i stort behov av ekonomiskt stöd från dig. Jaa, just DIG! Vi tänker nämligen flytta in till stan. Helst nu, med det samma. 7200 i månaden är allt vi behöver. Eller ah, kanske kan klara oss på 6000. Det fixar ni va? Bra!

Aja, sovmorgon imorgon sen ska jag hem och sova. Och ragga cigg för jag dör lite här. Puss och kram Janbanan!

Kommentarer
Postat av: Pannis

2009-09-10 @ 14:30:20
Postat av: Pannis!

Hahaha lycka till med pengasamlandet! Du vet, man får 7200kr i från CSN som studiemedel, så det är bara att lära sig leva snålt ;-)

Puss

2009-09-10 @ 14:31:18
Postat av: Maryboy

Gud vad skönt att få din världsvana åsikt!

2009-09-10 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0