Korkad, tom och glad.

Mjöp. Det går lite emot mig nu men jag står kvar ändå. Imorgon 9.20 går min buss till Trollhättan. Mormor fyller 75 år och jag hade nån sorts idé om att jag ville åka dit. Vetetusan nu, men jag slipper ju i alla fall två tråkiga skoldagar!
Här hemma är vi (eller ska jag säga var vi?) mitt uppe i tapetletande och kokboksrensade. Det går sådär. Särskilt nu när mamma hamnar på sjukhuset igen. Fan vad ruttet allt går för henne just nu. En vändning skulle sitta fint!

Aja, vi ses på onsdag. Nu ska jag packa och käka vindruvor.

Kommentarer
Postat av: sarah

1 kg vindruvor för 9.90. bra grejjer!

2009-09-27 @ 16:21:32
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0