Torka tårarna min vän

Så blev det tisdag och fem timmar samhällskunskap. Men det ska jag inte beklaga mig över mer. Istället tänkte jag berätta hur bra den här dagen har varit. Som vanligt äre min Ellpell som gör lektionerna uthärdliga och så gröna äpplen då. Fikade på M med Joey och Frida efter skolan. Kalasmysigt, förstås! Sen tig Joey och jag en sväng på stan och så avslutade vi med pasta carbonara på Forno Italia. Så nu kan ni gissa hur mätt jag är, tre timmar senare! Aja, vi träffade Hannaplutten en sväng också sen vare finito på det roliga och nu sitter jag här hemma med engelskaglosorna. Jag hatar våra engelskalektioner. Sjärt!

Jaja. Det här blir en bra vecka. Take care!
Puss

Kommentarer
Postat av: sarah

Bajs på engelskan. seriöst. BAJS på engelskan.

2009-09-08 @ 21:44:57
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0