All the bad boys are standing in the shadows and the good girls are home with broken hearts.

Åh vad det är gött att gå runt ett par timmar på ikano alldeles själv. Jag vet att jag antagligen är den enda på jorden som uppskattar det så galet mycket. Men fan så skönt det är.

Idag med lite påskpengar i plånboken så jag körde hårt och handlade allt möjligt fast jag inte borde. Jaja, får man inte tröstäta får man väl åtminstone tröstshoppa lite.

Provade mängder av kläder och fick en jättestor måste-sy-någonting-kick. Så, ska snart sätta igång ett syprojekt. En svart klänning har jag tänkt mig.

Hursomhelst blev det ett par svartvitmönstrade leggings & en gröngrå stor och mysig tröja. Sen köpte jag först ett nagellack på hm i en perfekt brunaktig färg. Har letat efter det mintgröna isadora-nagellacket jättelänge men det har varit slut överallt, meeeen på kicks på ikano fanns det :D Eftersom jag var så ambitiös och tog mobilbilder på mina fynd så tänkte jag att vafan. Jag lägger upp dom här också!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tummen upp för mintgrönt nagellack hahahahahaha

2010-04-04 @ 17:07:33
URL: http://hanuu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0