I would trade away the stars and moon if you came came came back soon.

Åh vad det är härligt att gå runt och vara halvsjuk. Känner mig helt seg i kroppen och huvudet. Fantastiskt! Kuligare är att jag har beställt körlektioner. Tack vare lite peppning från Eloise så tog jag mig i kragen och gick dit!

Tanken är att jag ska skriva minst ett loggboksinlägg och sen åka till Anna. Men med tanke på mitt ynkliga tillstånd så får vi väl se lite...


Älskar min pilla-med-en-låtsas-mobil-och-småle-för-sig-själv-min!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

gillar att jag på riktigt ser ut som en sliskisg man. med liten mustaschfjun sådär haha.

2010-04-21 @ 16:37:49
URL: http://josefinew.devote.se
Postat av: elojs

oljaoljaoljaoljaoljaoljaoljaoljaoljaoljaoljaoljaolja :D

2010-04-21 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0