Please please please let me get what I want.

Pöh. Vilken lång och jävlig dag (bitvis fantastisk). Jag har ätit och rökt på tok för mycket och pluggat på tok för lite. Har i alla fall skrapat ihop en bokanalys och ett loggboksinlägg. Bättre än inget. Imorgon väntar världens längsta dag 2.0 med jobbkurs och matteprov. Sen ska det hem och pluggas och packas för på fredag drar vi till Wendelsberg. Tagga tagga!!

Och apropå tagga. 9 DAGAR KVAR TILL 23 APRIL ----------

Puss

P.s. räknade ut att 3,2 % av mina vänner på fejset fyller år på fredag. Det är fan galet. Varför ligger alla extra mycket 16 juli?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Undrar om det är syster Anna som har påverkat dig så du tänker på tillverkning av födelsedagar... Jaja, nu måste jag forsätta Annas och min porrdiskussion :)



//Emilie (som du käkade kina med när det var kallt)

2010-04-14 @ 23:50:19
URL: http://kellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0