So if you ever will be mine I will never ever let you down.

Sitter här i min libanes-outfit och överväger att gå ut och sätta mig på trappen en stund. Fan vad kol man känner sig med sån här sjal över huvudet! Känner mig fortfarande skapligt sliten sen helgen men o andra sidan så känner jag att fn-rollspel imorgon kommer bli kul och går det dåligt så är det inte hela världen! 2 timmars förhandlingar på egen hand sen är resten bara skoj, det klarar jag och det klarar alla andra också :)

Har peppat födelsedag i en mindra evighet men nu plötsligt känner jag lite såhär stopp stopp stopp frys tiden så jag slipper bli 18, stor och misslyckad! Jag trivs bra såhär.

Aja, plugg plugg & puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0