Listan

Ni vet dom där listorna som alla tjatar om i sina bloggar? Det är en fin
idé tycker jag men jag tänker inte haka på. Har inte tid och lust och
ingen lär väl läsa ändå. Men lite inspirerad blir man ju. Så jag
sammanfattade alla 30 texter i varsin mening.



En störd jävel. Väntar fortfarande. Har sina sidor. Inget vettigt alls.
Luddigt, rosa och varmt kanske? Lång men bra. Är världens finaste.
På hotelltaket sista natten på Mallorca. Har fått sina törnar. Mjukisbyxor,
pyamaströja och raggsockar. En fin syster som jag ser för lite av. Äger
ingen. Precis som jag sa innan. Om ni bara visste vad jag har många.
Önskar kanske att jag mindes den bättre. Kollektivet. Tror inte jag har
någon. Stunder med brist på ärlighet. Har varit ostabil. Jag står med en
fot i Tyskland och en i Belgien. När jag inte blir lyssnad på. En förtrolig
vän. Svek. Första spyan på fyllan var jag utklädd till troll. Ensamhet,
förstås. Bästkusten. Förmåga att planera och kärlek. En dag ska jag bli
stark av allt jag bär med mig. När vi tältade vid kanalen, den där gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0