Sådärja!

Ni vet när man har en jättejobbig uppgift framför sig och aldrig riktigt
kommer igång? Man ägnar timmar åt att förbereda sig men kommer ingen
stans. Det är just vad jag har gjort idag. Men nu är jag fan på gång. Har
inte gjort mer än kanske en åttondel av allt som ska göras. Men jag är i
alla fall på gång. Då är det ju bara att fortsätta på samma spår så borde
jag kunna vara klar till på fredag. Tro det eller ej!

Nu ska jag skriva ett lite lagom argt loggboksinlägg :)

P.s. om man, precis som jag, redan sett sunes jul och greveholm alldeles
för många gånger, så är mitt julkalender tips Tomtemaskinen med
Pettson och Findus. Den är lite b men ändå underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0