Lov och så



Det är otroligt att man låter en del människor göra en besviken gång
på gång på gång. Jag tänker alltid att nästa gång, då ska jag minsan
protestera och visa var skåpet ska stå. Men det händer aldrig, för jag
låter människor göra mig besviken.

Om man bortser från sånt djupt tjafs så flyter lovet på mycket bra.
Har spenderat mycket tid i Jos säng, kliandes en hund och tittandes
på en och annan halvbra svensk kriminalserie.

På fredag är det nyårsafton och det ska firas här hemma med mat och
schysst sälle. Har även inköpt ett stycke thailändska lyktor som vi ska
skicka upp i himlen. Imorgon ska jag ägna mig åt förberedelser som
städning och handling.

Idag däremot  har jag hasat runt på stan och lunchat med tre snygga
tjejer, införskaffat kattgrejer med mamma och Jo samt sytt ihop
ett stycke nyårsklänning. Resultatet blev förvånansvärt bra!

Oj vad jag snackar. Nu ska jag kolla på vänner på min nya dvd.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0