God natt

Den här helgen har varit så jävla mycket ut av en moffa-i-sig-helg. Fy fan,
det är klart att det brukar slinka ner nåt onyttigt nån gång under helgen.
Är det inte chips till filmkvällen så blir det kanske the lovely kebaab
innankvart över tre-bussen. Men i övrigt under veckorna så brukar jag
alltid äta vettig mat. I helgen har jag inte ätit NÅNTING vettigt. Alls.
Blev ju inte bättre av att vi avslutade söndagskvällen med två timmar på
burger king.

I övrigt mycket givande dagar. Mycket mysprat och mys över huvud taget.
Har så fina flickor jag.

Antal julklappar inköpta: 0



Bilden har inte med någonting någonstans att göra. Det är bara min
julstjärna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0