Vinterförkylniiiing

Inte nådigt vad fort man kan bli förkyld så här års ni. Somnade med lite
ont i halsen och vaknade med en dunderförkylning. Inte illa...

Jag med mina sömnproblem har börjat somna lite här och var. Somnade
på en köksstol hos Eloise igår. Främst tack vare en snarkande hund, finns
inget mer sövande. Idag däremot somnade jag i Jobos säng (den här
gången med en spinnande katt). Nu när jag kom hem sov jag tre timmar
till. Inte heeeelt okej.

Eloise och jag har en teori om att jag inte kan sova på grund av curry-
linjer. Kommer ni ihåg när alla pratade om currylinjer? Eller det kanske
bara var på björkö det var värsta innegrejen ett tag. Hur som helst ska
det finnas någon sorts energifält i marken som blir extra starka vid
fullmåne. Sover man i dom här så kan man störas i sin sömn. Jag
funderar faktiskt på att testa att flytta på min säng och se om jag kan
sova bättre någon annan stans.

Nu ska jag kurera mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0