I swore I'd never fall again but this don't even feel like falling.

Det är väl typ officiellt bestämt nu. The grej with sommaren 2010. Mallorca två veckor i juli med världens bästa människor. Nu ska jag bara göra ALLT som står till mitt förfogande för att få ett jobb. Vadsomhelstjobb. Det här kommer blir en jävla supersommar. Känner det på mig!

Bara för att göra nån mer glad tänkte jag att, fan jag laddar upp en asful bild på mig själv. Man förvånas liksom över min fräsch-het och hur sjukt stort ass man får när man sitter och skrevar som jag vet inte vad. Jag var i alla fall lycklig när den här bilden togs. Sådeså.


Kommentarer
Postat av: sarah

men skreeeeeva dååååå! sexymama <3

2010-02-28 @ 22:42:31
URL: http://parabola.blogg.se/
Postat av: Mary

hahha. alltid!

2010-03-01 @ 10:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0