Jag hörde sånger i mitt huvud men dom kom aldrig ut.

Vaknade i morse med två tankar i huvudet, städa! och fan vad ont jag har i min helvetes fot. Tydligen är det inte mer spänning man kan förvänta sig såhära i februaritristessen. Det var en bra dag igår; lunch med Anna & Emelie, fika med Eloise och Maja, IKEA (♥), massa mys hos Maja och slutligen somna tidigt. Det enda negativa var väl den där satans foten då... Jag ska i alla fall städa idag. Riktigt jävla noga, flytta runt alla möbler och damsuga bakom, framför & under. Egentligen skulle jag vilja möblera om lite också men då måste jag bygga ett elementskydd först. Om jag inte klurar ut någon annan smart lösning. Jaja, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0