All I wanna do is talk about it.

Har lite byta-rum-behov just nu. Får se hur det går med den saken, så länge tänkte jag leta tapeter!

Aimee Wilder. Man kan ju inte annat än älskat. Finns i typ himlens alla färger. Denna är finaste men frågan är om typ grått, brunt eller vitt är lite mer praktiskt... Läskigt dyr är den men va tusan, fint ska de va!



Cavallius. Egentligen är det väl en barntapet men vad gör det? Den är kalasfin. Och inte galet dyr heller!


Tjaaaa. Skulle väl kunna klistra in några tusen till men jag ÖRKAR inte. Vet knappt ens varför jag gör ett sånt här inlägg? Vet för sjuttans inte ens varför jag har en blogg.



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv; jamenvisst vettu. häng med nästa gång!

2010-02-10 @ 20:45:17
URL: http://josefinew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0