Wait and stop, there is just one thing that you should know. All I wanna do is make it right and run back to you.

Trött tjej har haft en påtok för lång dag för min sjuka kropp. Har ont i varenda jävla kroppsdel. I alla fall har jag upptäckt tjusningen med att basta och springa ut och slänga sig i snön. Brrrrudar!! Imorgon är det meningen att jag ska upp och simma på morgonen. Får se lite. Nu ska jag kolla på vänner.

Förresten: lite sent grattis till BÄSTA JOSEFINE SOM FYLLER 18 IDAG!!!!! Puss babe.

P.s. jag har börjat få svårt att skicka lite mer formella mail till ex. teaterföräldrar. Måste läsa igenom minst tusen gånger för att vara säker på att jag inte råkat skriva kuk istället för kul någonstans eller typ råkat bifoga fel papper eller stavat repetition fel. Ville bara säga det...

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

tack babe ;)

2010-02-25 @ 16:55:41
URL: http://josefinew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0