Top 5 grejer jag gör istället för geografirapporten.

1. Letar prylar på blocket och tradera. Fina kakburkar, skrivbord, stolar, tyger, katter, hundar, mattor, skor... Fast jag köper aldrig någonting, är för feg (och pank och har köpstopp.....)

2. Hemnet. Jag måste vara tjejen med störst koll på lediga lägenheter & hus i östergötland, stockholm & göteborg. Måste ha typ allt. Vadå jag vill flytta NU?

3. Tjuvtittat klarreburr. Kan sitta i timmar och skratta åt alla idiotiska grejer folk gör och skriver.
Antar att ni sett den här men den slår det mesta.

4. Lägger ner en massa energi på att göra mysigt fika. Har överdrivet mycket bilder i min kamera på mellis i olika former. Borde kanske starta ett fik!


5. Putsa pianot, en gammal klassiker!

Kommentarer
Postat av: sarah

Putsa pianot i våra hjärtan 4-evah.

2010-01-12 @ 15:41:59
URL: http://parabola.blogg.se/
Postat av: O

SV: Mm, det är lätt att tro att det är så enkelt!

2010-01-12 @ 16:48:31
Postat av: O

SV: Isf vem? Haha

2010-01-12 @ 17:10:34
Postat av: Anonym

SV: Mm, prova Bloc Party - On. Lite lättare kanske?

2010-01-12 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0