Topp 5 abstinens- framkallande.

Okej. Jag hatar mig själv för det där köpstoppet. Om jag köper grejerna nu men inte använder det förrän i sommar? Kanske inte... I alla fall, här har ni topp 5 grejer jag skulle köpa om jag inte hade köpstopp..

1. Hittade den här finingen hos monki. Älskar hela konceptet. Färgen är perfekt!


2. Mmmmmm, HM-skorna i perfekt färg för 200 spänn. Skulle slita dem med glädje!


3. Resår i midjan ♥


4. Wuhu! Monki vet vad jag vill ha i sommar alltså...


5. Pricken över i.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du skulle väl köpa skorna?

2010-01-17 @ 15:34:36
Postat av: Mary

Ja eller vi skulle beställa dom precis efter nyår innan jag hade börjat med köpstoppet men då var dom slut men nu har dom kommit in igen så det borde ju inte räknas? eller?

2010-01-17 @ 21:48:10
URL: http://ohmary.webblogg.se/
Postat av: Anna

Du sa ju basgrejer så det är väl okej, jeansen då?

2010-01-18 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0