Why do I tire of counting sheep when I'm to tired to fall asleep?

Under mina 17 år och 8 månader har jag lärt mig tre saker som jag allt för ofta kommer ihåg på tok för sent.. För det första, ha inte förväntningar på någon annan (utan på dig själv). För det andra, människor håller nästan aldrig vad de lovar (oavsett om det är din mamma, din bästa vän eller grannen). För det tredje, bara för att allt verkar bra idag behöver inte det betyda att det är det imorgon.

Kan inte låta bli att tro att just år 2010 kommer allt det är som aldrig annars händer mig inträffa. Jag vet inte om det är hoppfullt eller bara jävligt naivt.

Kommentarer
Postat av: Oskar

du är hård mot mänskligheten

2010-01-03 @ 16:28:33
Postat av: elojs

För det första ha alltid förväntningar på andra! (du kunde liksom förvänta dig att jag skulle kommentera det här ;))

För det andra tro på människor för det händer att de håller vad de lovar! (till exempel så har jag lovat att alltid muntra upp dig <3)

För det tredje bara för att allt verkar skit idag betyder det inte att det är lika dåligt imorrn! PUSSSSSSSSS <33333

2010-01-03 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0