Without saying a word you can light up the dark.

HELLOOOOOOO!!!! GISSA VEM SOM HAR GJORT VÄRSTA KAPET IDAG??? JAAAAG. Var påväg ut från anna och eftersom mamma behöver åka hissen så får man ta en annan väg ut via ett annat hus för att komma ut. Precis vid ytterdörren så står det två tv-apparater med en lapp på. "Två välfungerande tv-apparater. Ta dom om du vill ha. Har ingen rört dom innan imorgon (lördag) så slänger vi dom på tippen. Då lär dom antagligen skeppas till Kina för att bli demonterade." Typ så! Så jag bara YEZZZ jag tar den lilla. Kändes som att jag stal den ;) Nu har jag ställt in den i mitt rum, kopplat in gamla VHS:en och kollar på Notting Hill (kan va så att någon känner igen rubriken där ifrån)! Fan vilket flyt...

Puss.

Kommentarer
Postat av: Elli

hihihi vilken tur du har maria (:

2010-01-16 @ 11:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0