Someday somehow everything's gonna be alright

Tiden går så fasligt fort just nu men det gör ingenting för allt som händer är så himla kul. Imorgon åker vi till Emmaboda. Fick tack och lov låna mamma och pappas bil så vi slipper hela tåggrejen i år. Har även införskaffat ett partytält av storleken mindre på Jula. Inte för att vi lär kunna sätta upp det med tanke på att den enda plats som kommer finnas kvar är mellan två bajamajor. Men med tiden luktar ju allt så ändå?!

Sprang in i en rosbuske idag när jag skulle klippa kusinernas gräsmatta (=pengar). Lyckades förstås få två snygga rivsår precis över höger tutte. Ser antingen ut som att jag tänder på killar med långa naglar eller som att jag har bråkat med min katt. Perfekt timing i alla fall!

Hur som helst, det här lär bli askul. Ska bara bli lite frisk och pigg och sen jävlar!

Såhär såg det ut förra året. Ashett med andra ord.

Kommentarer
Postat av: fanny

TAGGAR JÄRNET! askul att ni ska dit i år igen ni också!! :D

2010-07-27 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0