You said you'll never leave me.

Sicken luffarkväll det blev igår då! Bitvis jävligt kyligt men förövrigt kalaskul. Kvällens bästa moments var när Sofie laddade mobilen i Pingstkyrkan OCH på Burgerking, stämsången och solklart känslan av att komma hem samtidigt som människorna i grannhusen börjar vakna till och åka till jobbet. Och så när jag fick hjälp att plocka ner min cigg som hade råkat fastna i trädet jag skulle klättra i. Kan inte påstå att timmarna mellan tre och fem som vi låg i någon lekstuga vid st larskyrkan var kvällens bästa men minnesvärt är det i alla fall...

Har dock fått någon sorts biverkning av kvällen i form av kliande nacke, käke (!) och svullna kliande öron. Fattar inte riktigt vad det är och vad jag kan ha gjort? Någon buske jag hoppade i kanske. Ser ut som ett mindre miffo i alla fall.

Resten av dagen ska jag inte göra ett piss, FÖR DET KAN JAG! (stör mig lite på att man inte uppskattar skol- och läxfriheten så mycket som man borde...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0