I was aiming for the sky but I ended up flat on the ground.

Jag har drömt så sjukt mycket dom senaste nätterna. Lite som feberdrömmar fast bara nästan. Hur som helst så hade jag världens roligaste dröm inatt. Drömde om Emmaboda (det gjorde jag natten innan också, pepp? jag?).

Det var i alla fall såhär: Jag och tjejerna hade ett eget litet camp precis där alla matvagnar står. I mitten av tälten hade vi en massa parasoller och en jättestor gasolgrill. Den superknäppa killen i shorts som ljög och skrämde folk hade också ett tält i vårt camp. I alla fall, själva storyn var inte så jätterolig. Sofie ville gå på en klassisk konsert som spelades mitt ute i skogen men det ville inte vi andra. Sen bråkade vi lite och den knäppa killen kastade mat i våra tält. Sen vaknade jag tyvärr.....

Kom på att jag hade drömt när jag städade mitt rum och hittade min leopardmönstrade sjal. Hade den runt håret i drömmen så jag var tvungen att prova i verkligheten också... Det blev precis så festivaligt som i drömmen!

Nu ska jag skrapa ihop 845 kronor.



Kommentarer
Postat av: Kärolajna

Åååh, emmaboda<3

2010-03-16 @ 19:08:17
Postat av: Frida

Min biljett är redan bokad och klar, pepppppppa!

2010-03-19 @ 15:59:44
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0