It's about that moment you're doing something and wishing they were there.

Gick en sväng på stan idag. När jag gör små räder på stan helt själv hittar jag alltid så sjuukt mycket grejer jag vill ha. Egentligen hade jag inga pengar idag men skaffade mig ändå lite leggings och hallonsmoothiefärgat nagellack. Plus den där tröjan då som jag köpte häromdagen...

Jag längtar till man får använda alla skor där tårna syns. Då gör alla nagellack sig som bäst!

Nu känner jag att alla måste kolla på den här jackan. Det kan vara det snyggaste som gjorts i monkis historia. Bäst av allt, man kan vända på den så blir den svart. Köpa köpa köpa köpa köpa.


Ointressant. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅH! Har också stått och dreglat över den där jackan, inte för att den är jag egentligen, utan mest bara för att den är så FIN!

2010-04-04 @ 17:10:53
URL: http://hanuu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0