It's the first day of spring and my life is starting over again.

Två vårtecken & en vårlåt:

1. Det luktade sommarregn när jag gick hem från bussen. När jag blundade och tänkte bort vinterjackan kändes det som när man är påväg hem i regnet en ljummen sommarnatt. Kunde inte sluta le.

2. The first days of spring - Noah and the whale.

3. Det viktigaste vårtecknet av alla; första uteserveringsfikan. ILY ♥


Nu ska jag hem till Eloise och basta och dricka öl. Åhja!

P.s. Arbetsintervjun gick faktiskt ganska bra. Fick dock black out när jag skulle säga mitt personnummer. Haha. Så går det när man är nervös...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mer vårfika och mer bilder med klara färger! Guuu så härligt!

2010-03-28 @ 14:21:32
URL: http://hanuu.devote.se
Postat av: Mary

Åh babe jag vet! Våren ÄR pågång nu :D

2010-03-28 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0