Who needs peace when we’ve gone above but beyond where we should have gone?

Hallådärrr. Är detta inte en seg måndag så säg? Vill bara krypa ner under täcket. Har dock fått mail om jobbintervju för det där ungdomshelgsarbetet jag sökte. Hoppas för guds skull att jag kan få det nu. Behövs verkligen i mitt liv!

Imorgon är det i alla fall tisdag och DÅ kan vi snacka nya tag. Jaja, ni förstår om ni ska förstå!

Nu ska jag försöka plugga lite spanska till ljudet av en blockflöjtskvartett. Är så sugen på att proppa igen hålen på deras jävla flöjterrrrrrr. Sorry men det låter för mycket!!!!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

klart du kommer får det. du grejer det mboy! :)

2010-03-22 @ 22:33:24
URL: http://josefinew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0