Det regnade idag och det finns en mening med det.

Wihu kalaskväll igår och en underbar bakisdag med tjejorna och Jacob. Kebabrulle och film. Livet är bra då! Nu kollar dom dock på miffo och den är så pinsam hela tiden så jag pallar inte kolla. Sitter och fyller upp Jos hårddisk med webkamera bilder på mig själv. Gör det varje gång jag är här! Tur för er att jag inte har en webkamera hemma. Skulle inte vara nåt annat i den här bloggen. Som man ser så är mitt hår skapligt tämjt nu. Dock lite fluffigt för jag hade inget hårmousse. Om ni undrar alltså...

Snart ska vi börja förfesta lejte så vi kan förflytta oss till krogeen senare. Ha en superkväll!







Kommentarer
Postat av: Elli

fejnt håret blev ^^

2010-05-15 @ 21:20:15
Postat av: Anna

Den sista bilden är mest lik dig snyggis!

2010-05-16 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0